دستگاه چرخ نورد آرین رهبر
چرخ نورد
جولای 25, 2021

چرخ نورد چیست؟

چرخ نورد

چرخ نورد

چرخ نورد چیست؟

طراحان و تولیدکنندگان داخلی کشور ما در حال حاضر توانایی ساخت چرخ نورد را دارند و خوشبختانه تولیدکنندگان داخل کشور به این دانش و فن آوری دست پیدا کرده اند و تسلط کامل یافته اند و همچنین قادر به تامین نیاز داخلی کشور می باشند . ایران با توجه به جایگاه صنعت فولاد در جهان که یک صنعت مادر می باشد در تمامی بخش های این صنعت به تجهیزات ایرانی مجهز می شود . به طور کلی  میتوان با اقتدار اعلام کرد که حتی در صنعت فولاد  و صنایع مرتبط بالاترین درصد تجهیزات ساخت داخل می باشد. در بخش چرخ نورد کیفیت تجهیزات مشابه خارجی با داخلی نزدیک می باشد. واردات تجهیزات بی کیفیت باعث شده مصرف کنندگان چرخ نورد همواره این استرس را داشته و دارند که آیا کار با دستگاه چرخ نورد خارجی  این ظرافت و کیفیت را دارد که بهره برداری مناسب را ارائه نماید .و یا اینکه خدمات پس از فروش این دستگاه ها به چه صورت است آیا شرکتهای تولیدکننده خارجی و یا شرکتهای وارد کننده این دستگاهها توان خدمات پس از فروش آزاد دارند.و در صورت بروز مشکل فنی آیا برطرف نمودن این ایرادها صرفه اقتصادی دارد؟ این مسائل اهمیت تولید چرخ نورد در داخل کشور را نشان می دهد که اشتغالزایی بیشتر چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم را ایجاد می کند .

نورد یکی از روش های شکل دهی مواد دارای قابلیت مومسانی است در دماهای پایین تنها فلزات و برخی از پلیمرها از خود قابلیت مومسانی مناسب نشان می دهند .اگر در دماهای پایین نورد قابلیت شکل دهی وجود نداشته باشد از نورد گرم برای این بحث استفاده می شود .

چرخ نورد هم نوع برقی دارد و هم نوع چرخ نورد دستی در بازار موجود است. شما میتوانید نیاز خود را با مدیریت و کارشناسان آرین رهبر مطرح نمایید و از قیمتها و کیفیتها و خدمات پس از فروش و اطلاعات کلی در این زمینه مشاوره مناسب را اخذ نمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *